Azt, hogy milyen a jó céges ajándék idén karácsonyra, már előző cikkünkben bemutattuk.
Most viszont szeretnénk megkönnyíteni a folyamatot számodra azzal, hogy ismertetjük a karácsonyi ajándékcsomag céges megrendelésének a menetét.
Ajánlattól a karácsonyi ajándékcsomag céges megrendeléséig
Az első lépés az ajánlatkérés.
A leghosszabb folyamat ezután következik, a csomagok kiválasztása. Ez természetesen nagyban függ a az ajándékozott személyétől.
Nem mindegy ugyanis, hogy céges partnernek, vagy alkalmazottnak küldöd a karácsonyi ajándékcsomagot.
Partner esetében legjobb választás egy prémium minőségű gasztro ajándékcsomag lehet, ami stílusában hűen tükrözi céged értékeit.
Céges alkalmazottak számára pedig személyre szabható csomagjaink közül választhatsz.
Az ajánlatban szereplő összes csomagot egyedivé teheted logózható ajándékkártyával, melyre néhány sorban írhatsz egy kedves, vagy éppen motiváló üzenetet. Ezen kártya tervezését és gyártását, valamint az ajánlat képein látható díszcsomagolást ajándékba adjuk!
A karácsonyi ajándékcsomagok céges megrendelését e-mailen keresztül adhatod le, az [email protected] címen keresztül.
A megrendelt csomagokat az Ordit felületén keresztül, bankkártyával tudod fizetni. Szerződött partnereinknek lehetőségük van utólagos átutalásra is. A megrendelés véglegesítése ezután történik, majd a szállítási időt is ekkor igazoljuk vissza.
A szállítási idő nagyban függ a rendelés leadásának időpontjától is. Általában 5-10 munkanapon belül kiszállításra kerülnek a megrendelt céges karácsonyi ajándékcsomagjaid. Ez az időintervallum azonban nőhet, amennyiben a csúcsszezonban, november végén, vagy decemberben adod le a megrendelésed.
20 db-nál több csomag egy címre történő kiszállításakor a szállítás ingyenes! Természetesen home office esetében arra is van lehetőség, hogy a karácsonyi ajándékcsomagot céges alkalmazottak otthonába szállítsuk.
Ami feltétlenül legyen kéznél az ajándékcsomagok megrendelésénél
Annak érdekében, hogy meggyorsítsuk a rendelési folyamatot, nem árt, ha néhány dologra különösen odafigyelünk.
Tudnunk kell, hogy pontosan mely csomagokat szeretnénk megrendelni és melyikből hány darabot. A könnyebb beazonosítás érdekében az összes csomag fantázianévvel (pl. Úri muri, Csakis csokis, stb…) szerepel az ajánlatban, így elég azt lejegyezni.
Egyedi üdvözlőkártya igénye esetén szükség lesz a céges logóra vektoros formátumban, illetve a kártyán szereplő üzenet pontos szövegére.
A szállításhoz szükséges a pontos cím, illetve több szállítási cím esetén címek. Amennyiben irodaházba történik a szállítás, arra is szükség lehet, hogy melyik recepción adják le a csomagot, vagy melyik irodába vigyék, stb..
E-mail címet és telefonszámot is érdemes megadni, amin értesíteni tudunk a csomag érkezéséről. Így mindenképp át tudják venni a csomagokat, ezzel is gördülékenyebbé téve a szállítás folyamatát.
Ha erre a néhány apróságra odafigyelsz a karácsonyi ajándékok céges megrendelése során, garantáltan stresszmentes lesz számodra az ajándékozás folyamata, és az ajándékozottak is boldogok lesznek a figyelmességednek köszönhetően.
Ajándékcsomag katalógusunkat itt tudod letölteni, ha pedig bármilyen kérdés merült fel benned a céges karácsonyi ajándékcsomagokkal kapcsolatban, keress minket bátran az [email protected] e-mail címen.