Napjaid a legkülönfélébb kihívások leküzdésével telnek: a fontos operatív feladataidon kívül te fogadod az iroda vendégeit, te szervezed a vezetői meetingeket, te tartod a kapcsolatot a külsős partnerekkel, beszállítókkal, te tartod kézben az iroda működésének részfeladatait, te intézed a postát, te segítesz az adminisztrációban, szervezed a rendezvényeket és te intézed az irodai bevásárlást is.
A bevásárlással és a konyha feltöltésével rendszeresen adódhatnak gondok!
…és még sorolhatnánk, igaz?
A nagy hajtás közepette sokszor egyszerűen nem marad időm, hogy az konyhát is kézben tartsam. Többször előfordult már sajnos, hogy reggelre megromlott a tej és a kollégáim nem tudták a szokásos lattéval kezdeni a napot. Ilyenkor rohanhattam a boltba, mielőtt kitör az anarchia.
Régebben az egyik nagy szupermarketből rendeltünk online, de erről gyorsan leálltunk, mert nagyon megbízhatatlanok voltak. Ráadásul a futár csak a recepcióig hozta fel a megrendelt árukat, a raktárba mindent nekem kellett egyesével becipelnem.
A Pantry Service -másnéven irodai teakonyha feltöltés- egy olyan különleges szolgáltatás, mely hatékonyan növeli a munkavállalói elégedettséget és hozzájárul ahhoz, hogy a kollégáid minden nap csúcsformában dolgozhassanak.
Lényege az iroda közösségi konyhájában kihelyezett, a dolgozók számára ingyenesen elérhető harapnivalók, italok, csokoládék, snack-ek, gyümölcsök és egyéb finomságok biztosításában rejlik. A Pantry Service összehozza az embereket, növeli a dolgozók elkötelezettségét, pozitívan hat a munkakedvre, és hozzájárul a vállalat eredményességének fenntartásához, növeléséhez.
Prémium minőségű szolgáltatást nyújtunk:
Prémium minőségű szolgáltatást nyújtunk:
Egyszerűen imádom a Pantry Service-t! Minden reggel, még nyitás előtt jönnek, minden feltöltenek, bekapcsolnak, kihelyeznek, nekünk tényleg semmivel nem kell foglalkoznunk. Ez rengeteg időt és energiát spról meg számunkra! A kollégák imádják a minőségi felhozatalt és az ízletes finomságokat és azóta szinte minden nap jön tőlük valami kis pozitív visszajelzés.
A Pantry Service összehozza az embereket, növelni a dolgozók elkötelezettségét, pozitívan hat a munkakedvre, és hozzájárul a vállalat eredményességének növeléséhez.
Az iroda közös teakonyhája egy valódi munkahelyi oázissá változik, ahol a dolgozók a minőségi felfrissülés mellett szívesen töltenek el produktív időt.
A termékek és élelmiszerek logisztikájának minden gondját levesszük a válladról, hogy te és kollégáid arra koncentrálhassatok, ami igazán fontos.
Ízletes snackeket, könnyű harapnivalókat és természetes italokat kínálunk, melyek tökéletesen kiegészítik az egészséges életmódot.
Semmi nem frissíti fel és motiválja úgy a munkavállalókat, mint a Pantry Service. Közösségépítő és eredményesség növelő szerepe vitathatatlan.
Szakértő csapatunk megtalálja a vállalat számára a legoptimálisabb megoldást és segít a legjobban kihasználni a budget nyújtotta lehetőségeket.
Nincs két egyforma vállalat és nincs két egyforma irodai teakonyha. Szolgáltatásunkat teljes mértékben megrendelőink egyedi igényei szerint alakítjuk ki.
Hiszünk a magas minőségű szolgáltatásban és a megrendelőkkel való szoros együttműködésben. Tekintsd meg ügyfeleink véleményét.
Pantry Service csomagjainkat úgy alakítottuk ki, hogy minden kis-, közép- és nagyvállalat megtalálhassa a számára legmegfelelőbb irodai megoldást. A csomagok tetszés szerint váltaztathatók, igény szerint személyre szabhatók. Munkatársaink minden esetben segítenek a legjobb megoldás megtalálásában. A frissen készülő termékeket, pékárukat igény szerint egyesével csomagolva is szállítjuk.
A modern irodák tervezésénél kiemelt szempont a munkavállalók igényeinek figyelembevétele, egészségük megőrzése. Természetes, teljesértékű harapnivalók biztosításával nagymértékben elősegíthető az egészséges életmód iránti elköteleződés a munkavállalók körében.
Hisszük, hogy megfelelő eredményeket, csak minőségi szolgáltatást nyújtó, professzionális partnerek segítségével lehet elérni. Az Ordit 2014-ben alakult Magyarországon, azóta pedig Európa egyik legdinamikusabban fejlődő vállalati ételrendelési- és catering platformjává vált. 5 országban jelen lévő, nemzetközi csapatunk, kiterjedt tapasztalatunk és folyamatos fejlődésre való törekvésünk garancia a sikerre.
Itthon már több, mint 80, Európa szerte pedig több, mint 500 vállalat szavazott már bizalmat az Orditnak.
7 fontos ok, amiért érdemes neked is minket választanod:
7 fontos ok, amiért érdemes neked is minket választanod:
Hihetetlen, hogy mennyire megoldás-fókuszú az Ordit csapata. Legutóbb egy céges policy változás miatt környezetbarátabb megoldást kellett keresnünk a müanyag palackos ásványvizek helyett. Csak jeleznünk kellett az igényünket és szinte egyik napról a másikra meg is oldották számunkra a dolgot. Egy szakember másnap reggel felmérte a lehetőségeket, több opciót is felvázolt, amik közül egy hálózatra köthető, beépített, professzionális vízgép mellett döntöttünk. Amellett, hogy gyakorlatilag semmilyen ízbeli különbséget nem lehet érzékelni az ásványvíz és a szűrt csapvíz között, ez a megoldás sokkal környezetbarátabb, mivel mindenki a konyhában található üvegpoharakat használja, ráadásul sokkal olcsóbb is éves szinten ez a megoldás.
HETI MENÜ (03.23. – 03.27.)
Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Leves + főétel: 1350 Ft
Csak leves: 650 Ft
Csak főétel: 950 Ft
A kiszállítás díja: 500 Ft.
3.000 Ft felett ingyenes a kiszállítás.