Élénkülés látszik a céges rendezvények piacán. Lehet, hogy hamarabb visszatérnek a rendezvények, mint jósolták?

2020-07-13 •
Gabor Somogyvari
Facebook
LinkedIn
Számtalan jóslat és előrejelzés kering azzal kapcsolatban, hogy mikorra térhetnek vissza a dolgok a "normális" kerékvágásba. Mi nem hiszünk a szóbeszédeknek, hanem saját tapasztalatainkra építünk. Ezek azt mondatják velünk, hogy érdemes bizakodónak lenni.

Az utóbbi hetekben csupa jó dolog történt az Ordit háza táján! Céges partnereink közül egyre többen térnek vissza az irodai munkavégzéshez, és még ha nem is olyan mértékben, mint előtte, de ismét tartanak irodai rendezvényeket. Nemrégiben az a megtiszteltetés ért bennünket, hogy felavathattunk egy vadiúj, belvárosi rendezvényhelyszínt, és mondanunk sem kell, hogy rögtön az egyik kedvencünk lett! 

Megtartottuk az első külső helyszínes rendezvényt a járvány óta, ráadásul nem is akárhol!

Nemrég indult útjára egy új különleges (és egyelőre titkos) workshop sorozat, az első eseménynek pedig nem más adott helyet, mint a Loffice család legújabb, nagyobb és impozánsabb tagja a frissen megnyílt Loffice Salétrom iroda, co-working iroda és rendezvénytér.

Aki ismeri a Loffice brandet, vagy vett már részt rendezvényen az eredeti, Paulay Ede utcai épületben, az tudja, hogy ez nem csak egy átlagos tér, hanem itt mesterien keveredik egymással a kortárs design és a modern művészet.

A cateringet a Secret Chef prezentálta a “no-waste” szemlélet jegyében. A tradicionális szendvics falatok mellett a menüben helyet kaptak olyan különleges finger foodok is mint a Hideg kacsasült körtével, a Mozzarella Caprese, a Pikáns húsgolyó lollipop, vagy a fantasztikusan népszerű Panna Cotta eper espumával.

A no-waste, azaz hulladékmentes szemlélet szerint a rendezvényen nem keletkezhet olyan hulladék, ami a kommunális szemétben végzi. Ennek megfelelően ezen a rendezvényen nem használtak egyszer használatos, eldobható eszközöket, az ételeket egyszemélyes, kis porcelán és üveg tálkákban kínálták, a italok üveges, prémium minőségű Dér Juice gyümölcslevek voltak, és természetesen itt is odafigyeltek az üvegpoharak kizárólagos használatára.

Ismét fellendül az ‘irodai csapat ebéd’?

Emlékszel még milyenek voltak a karantén előtti közös ebédek, sütizések, kávézások, vagy pizzázások? A karantén alatt, óta a legtöbb irodai dolgozó életéből ezek teljesen kimaradtak.

Igaz, hogy sok helyen maga a munka és az irodai élet is gyökeres változásokon ment keresztül, viszont az elszigeteltséget és a csökkenő munkamorált elkerülendő, valamint, hogy a kollégák ne maradjanak ki teljesen a céges körforgásból ajánlott őket alkalomadtán kimozdítani a normál napi rutinból. Erre nincs is jobb megoldás, mint egy közösen elköltött – és természetesen biztonságos – irodai csapat ebéd. Hogy miért? Mert építi a csapatot!

Még ha nem is kötelező a részvétel, tapasztalataink azt mutatják, hogy a legtöbb irodai dolgozó örömmel mozdul ki otthonról és vesz részt a közös csapat ebédeken. Fontosak számukra az emberi kapcsolatok, hogy személyesen is találkozhassak és beszélhessék meg az elmúlt hetek történéseit, ráadásul a finom ételek valami különlegeset, izgalmasat hoznak a kevésbé eseménydús hétköznapokba.

A karantén előtt az irodai csapat ebédek jellemzően svédasztalos rendszerben működtek, de manapság az egyénileg csomagolt, meleg ebédek fölényesen uralják a pályát. Egy csapatebéd megszervezése még ha nem is bonyolult, de körültekintő szervezést igényel és fontos, hogy tapasztalt partnert válasszunk a lebonyolításhoz, olyat, aki odafigyel a legapróbb részletekre is.

Az Orditnál rendszeresen szervezünk irodai csapat ebédeket céges partnereinknek, kiterjedt szolgáltatói bázisunknak köszönhetően pedig az összes különleges igényt a lehető legnagyobb könnyebbséggel és odafigyeléssel ki tudunk elégíteni. Legutóbb például egy budai cég irodájába szerveztünk egy szuper, 2-fogásos csapat ebédet 130 fő részére, ahol az ételeket catering partnerünk egyénileg csomagoltan, felmatricázva készítette be a cég ez alkalomból ebédlővé avanzsálódott nagytárgyalójába. Rendeléskor egy kiterjedt, 70 fogást tartalmazó étellistából állíthatták össze a menüt, figyelve az ételallergiákra és a különleges étkezési igényekre is, melyben kollégáink teljeskörű segítséget nyújtottak.

Mondanunk sem kell, hogy az irodában ezután egész nap – a visszajelzések szerint több napon át –  is nem láttál mást, mint boldog, mosolygós arcokat.

Újraindultak az irodai gyümölcsnapok

Mindig is nagy örömmel fogatuk az irodai gyümölcsnapokkal kapcsolatos megkereséseket, mivel szentül hisszük, hogy egy jól megszervezett dolgozói gyümölcsnap hatalmasat lendíthet a kollégák enegiaszintjén, munkakedvén. Ezért aztán hatalmas boldogság látni, ahogy egyre több és több ilyen témájú ajánlatkérés érkezik hozzánk.

A munkavállalókra való odafigyelés sok cégnél kiemelt fontossággal bír, de azt csak kevesen tudják, hogy kutatások szerint az egészséges munkavállalók átlagosan 25 százalékkal jobban teljesítenek!

A képen: Happy Málna gyümölcskosár

Ezért is szuper érzés, hogy a héten már három cég is zöld utat adott a gyümölcsnapoknak, illetve büszkék vagyunk Happy Málna nevű szolgáltató partnerünkre, akik fantasztikus, egyedileg összeállított, lebomló faháncs kosárban prezentált gyümölcs bekészítésekkel varázsolták el a megrendelőket.

Ingyenes céges kóstolók az Ordittól! 

Folyamatosan dolgozunk új, minőségi éttermek és catering partnerek felkutatásán, illetve meglévő szolgáltatóink kínálatának bővítésén, szélesítésén. Szeretnénk az újonnan bevezetett szolgáltatókat jobban megismertetni céges megerendelőinkkel, illetve rendszeresen megújuló kínálataikat még kézzel foghatóbbá tenni számukra.
Ezért mostantól, a hírleveleinkben megjelölt, a kezdeményezésben résztvevő szolgáltatóktól ingyenes céges kóstoló igénylésére adunk lehetőséget. 

Mi szükséges az ingyenes kóstoló igényléséhez?

  1. Céges/vállalati regisztráció az Orditon
  2. Csatlakozz vállalati kapcsolattartóinknak szóló exkluzív hírlevelünkhöz!
  3. Jelezd, hogy a hírleveleinkben bemutatott éttermek és catering cégek melyikétől szeretnél ingyenes kóstolót.

HÍREK ÉS ÚJDONSÁGOK

Visszatért több catering partnerünk is, ami nemcsak azért fantasztikus, mert egyre több helyről lehet újra rendelni, hanem azért is, mert nagyon drukkoltunk (és drukkolunk a mai napig) az összes vendéglátó helynek, hogy át tudják vészelni a nehéz időszakot, és újra tudják kezdeni a működésüket.

Újra a porondon a Four Bites!

Falatnyi, finom, egészséges és nagyon laktató, – ez valljuk be egy elég ritka kombináció. Minden visszajelzés az általuk szállított rendezvényekre szuper pozitív! Ime a legutóbbi:

“Igen ízletes, ötletes, apró falatok, csak egészséges alapanyagokból, gusztussal elrendezve. Kinek mi az egészséges, ugye? Itt nem kell félned, mert kiírják, hogy miből készült. További jóság, hogy a kezed tiszta marad utána, és ahhoz is kifejezetten ügyesnek kell lenned, hogy a ruhádat leedd.” – Simon

A képen: Four Bites falatok

Ismét nyitva a császárzsemlék királya, a Deli Very.

Ízletes mini császárzsemléikkel tutira levesznek a lábadról és jóllakatnak. Tökéletes választás egy hideg irodai ebédre, bekészítésre vagy brunch-ra. 

És ha már az irodai ebédnél tartunk…megérkezett a Fresh by Terra!

A Terra Catering igazi nagyágyúgynak számít a hazai high-end rendezvény catering világban. Akinek volt már szerencséje akció közben látni őket, mindig ámulattal mesél a minden részletre kiterjedő, szuper-professzionális hozzáállásról, a totális minőség fókuszról és a fantasztikusan megkomponált ízekről és tálalásról.

A képen: Caprese Buffala mozzarellával

A vírus őket is megviselte, de nem adták fel, hanem inkább a fejlődés útját választották. Felfedeztek egy piaci rést: rájöttek, hogy az igazgatói bekészítésekkel, board room meetingekkel, vagy a magas szintű tárgyalások catering kiszolgálásával itthon nem foglalkozik igazán senki.

Erre építették a koncepciójuk, ami szerintünk zseniálisra sikerült. A fogásaikat a legmodernebb gasztronómiai trendeknek megfelelően készítik és szuper-designos eldobható tálalóeszközökön prezentálják egyenesen megrendelő cég irodai tárgyalójában. Úgy képzeld el, mintha egy repülőgép első osztályán érkezne az ebéd. Katt és nézd meg!

Az Ordit.hu (a szó az angol ‘Order it’ kifejezésből ered) egy olyan online működő, céges ételrendelési platform, ahol több, mint 150 minősített budapesti étteremből és catering szolgáltatótól rendelhetsz ételeket, bekészítéseket vagy cateringet egyenesen az irodába.

Budapesten belül már több, mint 80 nagyvállalat használja nap-mint-nap az oldalunkat, akik a hatalmas választék mellett, szuper-egyszerű rendelésleadással és egyedülálló, havi elszámolási rendszerrel találkozhatnak. Ezek segítségével az irodai étel- és bekészítés rendelés velünk nem nyűg, hanem gyerekjáték!

Köszönjük, hogy velünk voltál! Hamarosan új hírekkel és újdonságokkal jelentkezünk. Addig is, ne felejtsd a kóstolót és ha bármiben a segítségedre lehetünk keress bennünket bizalommal! Elérhetőségeink: 06 70 678 8910, [email protected]

Ha tetszett a cikk, oszd meg!

Facebook
LinkedIn

KicsiZso Ajánlatok

HETI MENÜ (03.23. – 03.27.)

Hétfő

  • Currys zöldségkrémleves (GM/LM)
  • Tejszínes-gombás fusilli, bélszín csíkokkal


Kedd

  • Karfiolleves (GM/LM)
  • Holstein csirke, jázminrizzsel (GM/LM)


Szerda

  1. Csülkös bableves
  2. Grillezett camembert, salátával (GM)


Csütörtök

  • Gombaleves
  • Rakott kelkáposzta


Péntek

  • Mentás zöldborsókrémleves (GM) –
  • Citrusos halfilé, kuszkusz (LM)


Leves + főétel: 1350 Ft
Csak leves: 650 Ft
Csak főétel: 950 Ft 

A kiszállítás díja: 500 Ft. 
3.000 Ft felett ingyenes a kiszállítás.